Zapytania ofertowe na dostawę papieru do drukarek i kserokopiarek dla placówek oświatowych na terenie Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy.

Warszawa, dnia 29 marca 2022r.

Zapytanie ofertowe dla zamówienia, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy Pzp.
Nr sprawy: DB.RE.2.262.2022

Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy zgodnie z zasadami konkurencyjności zaprasza do składania ofert cenowych w trybie zapytania ofertowego na dostawę papieru do drukarek i kserokopiarek dla placówek oświatowych na terenie Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy.

 I. Przedmiot zamówienia:
  Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla placówek oświatowych na terenie Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy.

  Kod CPV: 30197644-2 Papier kserograficzny

      1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
      2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do placówek wskazanych w Zestawieniu odbiorców stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
      3. Wykonawca dostarczy i rozładuje towar na własny koszt i na własne ryzyko.

 II. Termin wykonania zamówienia: nie więcej niż 14 dni  od daty podpisania umowy, przy czym podpisanie umowy nastąpi w terminie 5 dni kalendarzowych od daty zawiadomienia o wyborze oferty.

 III. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
      1. Pytania do niniejszego postępowania można składać w formie pisemnej na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      2. Zamawiający udzieli odpowiedzi na zapytania złożone do dnia 4 kwietnia 2022 r. Pytania złożone po ww. terminie mogą zostać bez rozpatrzenia.
 IV. Rozdział 5 - Informacje dotyczące ofert częściowych i wariantowych.
     Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
 V. Opis sposobu obliczenia ceny:
     1. W formularzu cenowym  należy przedstawić : cenę netto, VAT, cenę brutto w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
     2. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.

 VI. Wybór najkorzystniejszej oferty:
     Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny (100%)

 VII. Opis sposobu przygotowania oferty : Termin i miejsce składania ofert:
     1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszego zaproszenia, wraz z niezbędnymi załącznikami określonymi w pkt. VII.5.
     2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu.
     3. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
     4. Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane dokumenty) muszą być podpisane elektronicznie przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do jego reprezentacji.
     5. Do oferty (zał. nr 3) należy dołączyć:
          a) wypełniony załącznik nr 1 – formularz cenowy;
          b) wypis z rejestru przedsiębiorców (KRS) lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniejszej niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty;
          c) Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do jej podpisania zgodnie z zasadami reprezentacji z aktualnego wpisu do właściwych rejestrów/ewidencji lub przez pełnomocnika/pełnomocników zgodnie z zakresem załączonego pisemnego pełnomocnictwa. Jeśli upoważnienie nie wynika z ogólnie dostępnych danych rejestrowych (wpis KRS, CEIDG) wówczas należy załączyć dokument poświadczający umocowanie danej osoby/ osób do podpisania oferty.
 VIII. Termin i miejsce składania ofert:
     1. Ofertę wraz załączonymi dokumentami należy przesłać e-mailem do Zamawiającego na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   w terminie do 8 kwietnia 2022r.  do godziny 14.00 .
     2. Informacja z sesji otwarcia ofert zamieszczona zostanie na stronie internetowej zamawiającego www.dbforembertow.waw.pl w zakładce Zamówienia  publiczne w przedmiotowym postępowaniu.
     3. Ocena ofert  zostanie dokonana  w terminie 5 dni kalendarzowych od daty składania ofert, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony w terminie do 7 dni kalendarzowych  od dnia upływu składania ofert, przy czym wyniki te zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.dbforembertow.waw.pl w zakładce Zamówienia publiczne w przedmiotowym postępowaniu.
     4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
     5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
     6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub uzupełnienia dokumentu.
     7. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
     8. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.dbforembertow.waw.pl

 IX. Unieważnienie postępowania:
   Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
     1. nie złożono żadnej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
     2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
     3. oferta zawiera rażąco niską cenę;
     4. wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

 X. Odrzucenie oferty
   Zamawiający odrzuci ofertę, gdy w toku jej badania stwierdzi, iż asortyment oferowany przez Wykonawcę nie spełnia warunków/parametrów określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 – Formularzu cenowym.

 XI. Umowa
     1. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w treści zgodnej z załączonym wzorem ( załącznik nr 4) i na warunkach złożonej oferty.
     2. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, którego oferta była najkorzystniejsza..
     3. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego.
     4. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w formie elektronicznej.

 Informacje związane z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018.1000), Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Rembertów m. st. Warszawy , informuje, że:
    -  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Rembertów m. st. Warszawy, 04-401 Warszawa, al. gen. A. Chruściela 28, tel: 22 44 33 980, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
    -  W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z powołanym   Inspektorem ochrony   danych, mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. bądź listownie na adres wskazany w umowie, z dopiskiem „Dane osobowe”.
    - Dane osobowe jakie posiadamy i przetwarzamy, przetwarzane są w celu zbierania ofert cenowych, świadczenia usług, prawidłowej realizacji umowy, obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej, obsługi reklamacji, realizacji ewentualnych zleceń na proponowane przez firmę usługi pomiędzy Panem/Panią a Dzielnicowym Biurem Finansów Oświaty m. st. Warszawy, na podstawie Art. 6 ust 1 lit. b)  i c) RODO oraz na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
   - Przysługuje  Pani/Panu:
      - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
      - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
      - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;  
      - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
   - nie  przysługuje Pani/Panu:
      - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
      - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
      - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
   - Podanie danych w zakresie niezbędnym do realizacji celów określonych w ust. 3 jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
   - Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest warunkiem uczestniczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości uczestnictwa w postępowaniu, zawarciu umowy.
   - Obowiązek podania danych wynika z ustawy z dnia 14 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2018 poz. 86), ustawy z dnia 19 września 2019 r Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r, poz. 2019).
   - Dane udostępnione przez Panią/Pana mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
   - W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu,  zgodnie z Art. 22 RODO.
   - Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
   - Dane osobowe będą przechowywane przez okres świadczenia usług w  a po jego zakończeniu do czasu zakończenia obowiązującego okresu archiwizacji.
Wyjaśnienie:
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

W załączeniu:
1. Formularz cenowy zał. nr 1
2. Zestawienie odbiorców zał. nr 2
3. Formularz oferty zał. nr 3
4. Wzór umowy zał. nr 4

Załączniki w wersji pdf:

  1. Zapytanie załącznik nr 1_Formularz cenowy ( załącznik do otworzenia)
  2. Zapytanie załącznik nr 2_Zestawienie odbiorców ( załącznik do otworzenia
  3. Zapytanie załącznik nr 4_Projektowane postanowienia umowy ( załącznik do otworzenia)

Załączniki w wersji  edytowalnej:

  1. Zapytanie załącznik nr 1_Formularz cenowy ( załącznik do otworzenia)
  2. Zapytanie załącznik nr 3_Formularz oferty ( załącznik do otworzenia)

Informacja o wynikach postępowania na dostawę papieru do drukarek i kserokopiarek dla placówek oświatowych na terenie Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy

Informacja o wynikach postępowania